Thursday, 28 March, 2024

3 grunde til at udgive mere indhold online


Det kan være smart at komme i gang med at udgive meget mere indhold online. Der kan være mange fordele at hente i at udgive mere indhold på tværs af dine platforme, og uanset hvor meget indhold du udgiver på nuværende tidspunkt, er der altid plads til og mulighed for at udgive meget mere, end du gør her og nu.

At udgive indhold betyder ikke nødvendigvis at udgive artikler på flere tusinde ord hver gang. Nogle gange kan det også bare være nok med et billede, en kort video eller noget andet fra din hverdag, som kan være relevant for dit publikum eller dine følgere. Herunder kommer vi ind på tre grunde til, hvorfor du skal i gang med at udgive mere indhold på nettet.

Det styrker dit brand

For det første kan det være med til at styrke dit personlige brand eller din virksomheds brand. Et stærkt brand kan være mange penge værd, og der er ingen tvivl om, at det altid er godt at gå efter at styrke sit brand, uanset om der så er tale om dit personlige brand eller din virksomheds brand.

Har du et stærkt personligt brand, vil det automatisk også smitte af på din virksomhed, så det kan være en god idé at pleje begge dele. Jo stærkere et brand du har, desto mere troværdighed vil dine kunder også have til dig og dine firmaer.

Det styrker din synlighed online

Dernæst kan det også være godt at udgive mere indhold, hvis du gerne vil øge din synlighed på nettet. Har du fx en hjemmeside, og vil du gerne have endnu flere besøgende til den via søgemaskinerne, kan det være en god idé at udgive meget mere indhold på din hjemmeside.

Jo mere indhold du udgiver på din hjemmeside, desto flere godbidder er der også til en søgemaskine som Google, og desto flere søgeord kan du blive fundet på, når folk søger efter dig eller dine produkter online. Og du kan aldrig have for meget indhold på din hjemmeside.

Det kan give dig flere kunder

Sidst, men ikke mindst, kan meget mere indhold også føre til mange flere kunder, Begynder du at udgive meget mere indhold på de sociale medier også, kan det også styrke din forretning markant. Og du kan fint tage fat i alle gængse platforme, så du udgiver indhold over det hele og dermed også er synlig over for potentielle kunder over det hele.

Så det er lige så vigtigt at være til stede på Instagram og TikTok, som det er at være til stede på LinkedIn. Du bør tage alle platforme lige seriøst, da det aldrig er til at vide, hvem du rammer hvor.

Læs mere om herreure fra Seiko.